Witajcie. To już jutro! Przed nami wielkie wydarzenie - Świdkon 2015. My tam będziemy a Wy? Abyśmy byli też dla Was nie tylko z aparatem organizujemy niewielki konkurs. Do zgarnięcia są ciekawe nagrody rzeczowe. Informację o konkursie znajdziecie na stronie Świdkon - http://swidkon.net/konkurus-fotograficzny-na-swidkonie/ Zachęcamy do wzięcia udziału. Poniżej przedstawiamy regulamin konkursu.
REGULAMIN KONKUSRU FOTOGRAFICZNEGO
"SPOTTED: ŚWIDKON"
I. Postanowienia ogólne
- Organizatorem konkursu fotograficznego „Spotted: Świdkon”, zwanego dalej „Konkursem” jest "HMphotography" wraz z Miejskim Ośrodkiem Kultury Świdnik, zwanymi dalej „Organizatorem”.
- Konkurs przeznaczony jest dla uczestników konwentu "Świdkon 2015".
- Zdjęcia należy nadsyłać od dnia 02.10.2015 r. godz. 16:00 do dnia 4.10.2015 r. godz. 6:00 Wyniki konkursu zostaną podane dn. 04.10.2015 r. na konwencie "Świdkon" dostępne u organizatorów HMphotography oraz na stronie internetowej www.hmphotography.pl i na fanpage HMphotographyPL
- Wręczenie nagród odbędzie się dn. 4.10.2015 r.
II. Uczestnicy konkursu
- W konkursie mogą wziąć udział uczestnicy konwentu Świdkon 2015.
- Z uczestnictwa w konkursie wyłączeni są organizatorzy konkursu "Spotted: Świdkon".
- Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie jedną fotografię.
III. Zasady konkursu
- Zadaniem uczestników jest wykonanie i przesłanie drogą mailową zdjęcia przedstawiającego najzabawniejszy moment/sytuację jaka miała miejsce na konwencie.
- Zdjęcie może przedstawiać człowieka, postać czy też moment ujęty w jago najzabawniejszym momencie.
- Tematyka konkursu jest różnorodna.
- Zdjęcie musi być wykonane na terenie trwającego konwentu.
- Technika wykonania zdjęć jest dowolna. Dopuszcza się:
- korektę polepszającą jakość zdjęć (wyostrzenie, kontrast, nasycenie, rozjaśnienie)
- konwersję zdjęć kolorowych na czarno-białe lub sepię, nakładanie kolorowych flirtów itp.
- dodawanie wstawek typu emotikon, lasery z oczu itp.
- zdjęcie może być wykonane dowolnym sprzętem (aparat, tablet, telefon itp).
IV. Nadsyłanie prac
- Zgłoszenie fotografii do konkursu odbywa się poprzez przesłanie pliku w formie elektronicznej na adres
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zdjęcie musi być w formacie JPG, a wielkość pliku nie może przekroczyć 10MB. - Uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie 1 zdjęcie
- W e-mailu przesłanym na adres organizatora powinny znajdować się następujące informacje:
- dane personalne uczestnika (imię, nazwisko)
- numer telefonu, adres e-mail,
- tytuł fotografii,
- datę i miejsce wykonania fotografii (data zrobienia fotografii nie może być starsza niż 04.10.2015 r.)
- Zgłoszenia prac będą przyjmowane od dnia 02.10.2015 r. godz. 16:00 do dnia 4 października 2015 r. do godziny 6:00.
- Zdjęcia mogą przesyłać tylko ich autorzy.
- Prace niespełniające wymogów regulaminu konkursu zostaną odrzucone.
- Zgłoszenie fotografii do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:
Zamieszczenie fotografii w Galerii konkursowej z udzieleniem Organizatorowi przez Uczestnika Konkursu nieodpłatnej i bezterminowej licencji na umieszczenie zdjęć wykonanych przez Uczestnika Konkursu na stronie www Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej, jednorazowej reprodukcji nagrodzonych i wyróżnionych prac, a także podczas wystawy pokonkursowej oraz w innych publikacjach związanych z konkursem. Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że nie będą one zagrażały ani naruszały praw osób trzecich, w szczególności nie będą naruszały ich majątkowych i osobistych praw autorskich, oraz że osoba przekazująca prace konkursowe ma zgody osób, których wizerunki utrwalono na fotografiach, i uprawnienia do wyrażania zgody na wykorzystanie tych wizerunków w zakresie opisanym w punkcie 7 powyżej. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.
V. Ocena prac i rozstrzygnięcie konkursu
1.Wszystkie zdjęcia nadesłane do Konkursu podlegają ocenie Jury powołanego przez Organizatora. 2. Jury dokonuje oceny po zakończeniu okresu trwania Konkursu biorąc pod uwagę wartość artystyczną, jakość i oryginalność nadesłanych fotografii.
- Spośród nadesłanych prac Jury wybierze trzy prace, które zajmą pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
- Jury wybierze również prace wyróżnione – o ilości tych prac Jury zadecyduje podczas obrad.
- Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla wszystkich uczestników Konkursu.
- O decyzji Jury nagrodzone i wyróżnione osoby zostaną powiadomione sms i drogą elektroniczną.
- Decyzje Jury zostaną ogłoszone na stronie www.hmphotography.pl oraz fanpage HMphotographyPL
- Uroczysta prezentacja wyróżnionych prac oraz zwycięzców Konkursu nastąpi dnia 4.10.2015 r.
VI. Nagrody
1. Zwycięzcy Konkursu otrzymają nagrody rzeczowe: • za zajęcie I miejsca • za zajęcie II miejsca • za zajęcie III miejsca
2. Jury ma prawo do innego podziału puli nagród.
VII. Postanowienia końcowe
- Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie internetowej http://www.hmphotography.pl oraz http://swidkon.net/
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
- Konkurs nie jest „grą losową” w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341, z późn. zm.).
- Zgłoszenie fotografii do Konkursu i wysłanie Formularza Zgłoszeniowego Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem przez uczestnika Konkursu warunków niniejszego regulaminu.
5.Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.