Spotted Świdkon 2015

Spotted Świdkon 2015

Witajcie. To już jutro! Przed nami wielkie wydarzenie - Świdkon 2015. My tam będziemy a Wy? Abyśmy byli też dla Was nie tylko z aparatem organizujemy niewielki konkurs. Do zgarnięcia są ciekawe nagrody rzeczowe. Informację o konkursie znajdziecie na stronie Świdkon - http://swidkon.net/konkurus-fotograficzny-na-swidkonie/ Zachęcamy do wzięcia udziału. Poniżej przedstawiamy regulamin konkursu.    

REGULAMIN KONKUSRU FOTOGRAFICZNEGO

"SPOTTED: ŚWIDKON"

 I. Postanowienia ogólne

  1. Organizatorem konkursu fotograficznego „Spotted: Świdkon”, zwanego dalej „Konkursem” jest "HMphotography" wraz z Miejskim Ośrodkiem Kultury Świdnik, zwanymi dalej „Organizatorem”.
  2. Konkurs przeznaczony jest dla uczestników konwentu "Świdkon 2015".
  3. Zdjęcia należy nadsyłać od dnia 02.10.2015 r. godz. 16:00 do dnia 4.10.2015 r. godz. 6:00 Wyniki konkursu zostaną podane dn. 04.10.2015 r. na konwencie "Świdkon" dostępne u organizatorów HMphotography oraz na stronie internetowej www.hmphotography.pl i na fanpage HMphotographyPL
  4. Wręczenie nagród odbędzie się dn. 4.10.2015 r.

II. Uczestnicy konkursu

  1. W konkursie mogą wziąć udział uczestnicy konwentu Świdkon 2015.
  2. Z uczestnictwa w konkursie wyłączeni są organizatorzy konkursu "Spotted: Świdkon".
  3. Każdy uczestnik może przesłać maksymalnie jedną fotografię.

 

III. Zasady konkursu

  1. Zadaniem uczestników jest wykonanie i przesłanie drogą mailową zdjęcia przedstawiającego najzabawniejszy moment/sytuację jaka miała miejsce na konwencie.
  2. Zdjęcie może przedstawiać człowieka, postać czy też moment ujęty w jago najzabawniejszym momencie.
  3. Tematyka konkursu jest różnorodna.
  4. Zdjęcie musi być wykonane na terenie trwającego konwentu.
  5. Technika wykonania zdjęć jest dowolna. Dopuszcza się:
  • korektę polepszającą jakość zdjęć (wyostrzenie, kontrast, nasycenie, rozjaśnienie)
  • konwersję zdjęć kolorowych na czarno-białe lub sepię, nakładanie kolorowych flirtów itp.
  • dodawanie wstawek typu emotikon, lasery z oczu itp.
  1. zdjęcie może być wykonane dowolnym sprzętem (aparat, tablet, telefon itp).

 

IV. Nadsyłanie prac

  1. Zgłoszenie fotografii do konkursu odbywa się poprzez przesłanie pliku w formie elektronicznej na adresTen adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.Zdjęcie musi być w formacie JPG, a wielkość pliku nie może przekroczyć 10MB.
  2. Uczestnik może zgłosić do konkursu maksymalnie 1 zdjęcie
  3. W e-mailu przesłanym na adres organizatora powinny znajdować się następujące informacje:
  • dane personalne uczestnika (imię, nazwisko)
  • numer telefonu, adres e-mail,
  • tytuł fotografii,
  • datę i miejsce wykonania fotografii (data zrobienia fotografii nie może być starsza niż 04.10.2015 r.)
  1. Zgłoszenia prac będą przyjmowane od dnia 02.10.2015 r. godz. 16:00 do dnia 4 października 2015 r. do godziny 6:00.
  2. Zdjęcia mogą przesyłać tylko ich autorzy.
  3. Prace niespełniające wymogów regulaminu konkursu zostaną odrzucone.
  4. Zgłoszenie fotografii do konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na:

Zamieszczenie fotografii w Galerii konkursowej z udzieleniem Organizatorowi przez Uczestnika Konkursu nieodpłatnej i bezterminowej licencji na umieszczenie zdjęć wykonanych przez Uczestnika Konkursu na stronie www Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej, jednorazowej reprodukcji nagrodzonych i wyróżnionych prac, a także podczas wystawy pokonkursowej oraz w innych publikacjach związanych z konkursem. Przekazanie prac konkursowych oznacza jednocześnie, że nie będą one zagrażały ani naruszały praw osób trzecich, w szczególności nie będą naruszały ich majątkowych i osobistych praw autorskich, oraz że osoba przekazująca prace konkursowe ma zgody osób, których wizerunki utrwalono na fotografiach, i uprawnienia do wyrażania zgody na wykorzystanie tych wizerunków w zakresie opisanym w punkcie 7 powyżej. W przypadku wystąpienia przez osobę trzecią z roszczeniami wynikającymi z tytułu naruszenia praw określonych powyżej osoba przekazująca zrekompensuje Organizatorowi, jako wyłącznie odpowiedzialna, koszty poniesione w związku ze skierowaniem przeciwko niemu roszczeń odszkodowawczych, zwalniając Organizatora od wszelkich zobowiązań, jakie powstaną z tego tytułu.

V. Ocena prac i rozstrzygnięcie konkursu

1.Wszystkie zdjęcia nadesłane do Konkursu podlegają ocenie Jury powołanego przez Organizatora. 2. Jury dokonuje oceny po zakończeniu okresu trwania Konkursu biorąc pod uwagę wartość artystyczną,  jakość i oryginalność nadesłanych fotografii.

  1. Spośród nadesłanych prac Jury wybierze  trzy prace, które zajmą pierwsze, drugie i trzecie miejsce.
  2. Jury wybierze również prace wyróżnione – o ilości tych prac Jury zadecyduje podczas obrad.
  3. Decyzje Jury są ostateczne i wiążące dla wszystkich uczestników Konkursu.
  4. O decyzji Jury nagrodzone i wyróżnione osoby zostaną powiadomione sms i drogą elektroniczną.
  5. Decyzje Jury zostaną ogłoszone na stronie www.hmphotography.pl oraz fanpage HMphotographyPL
  6. Uroczysta prezentacja wyróżnionych prac oraz  zwycięzców Konkursu nastąpi dnia 4.10.2015 r.

VI. Nagrody

1. Zwycięzcy Konkursu otrzymają nagrody rzeczowe: •   za zajęcie I miejsca •   za zajęcie II miejsca •   za zajęcie III miejsca

2. Jury ma prawo do innego podziału puli nagród.

VII. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin Konkursu dostępny jest na stronie internetowej http://www.hmphotography.pl oraz http://swidkon.net/
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie znajdą odpowiednie przepisy prawa polskiego.
  3. Konkurs nie jest „grą losową” w rozumieniu ustawy z 29 lipca 1992 r. o grach losowych i zakładach wzajemnych (Dz. U. Nr 68, poz. 341, z późn. zm.).
  4. Zgłoszenie fotografii do Konkursu i wysłanie Formularza Zgłoszeniowego Konkursu jest jednoznaczne z przyjęciem przez uczestnika Konkursu warunków niniejszego regulaminu.

5.Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie.

Related Articles

Image